Microsoft Teams

På kurset gennemgår vi hvordan du arbejder med Teams, fra oprettelse til Teams og kanaler til administration af brugere og Teams. Teams giver mulighed for at samarbejde på tværs af virksomheden, og hvis det tillades, også med partnere uden for virksomheden.


DETALJER

Overordnet vil kurset gennemgå mulighederne for at oprette og administrere teams samt samarbejde i Teams. På kurset vil også blive gennemgået hvordan det er muligt at være flere der arbejder sammen i samme dokument i programmerne Word, Excel, PowerPoint og OneNote.

Modul 1 – Brugergrænsefladen

  • Introduktion til hvad Teams er
  • Gennemgang af de enkelte navigationselementer og kort introduktion til hver af dem

Modul 2 – Chat – skærmdeling, audio- & videoopkald

  • Intro om 1:1 og 1:n chat (sidstnævnte også kaldet gruppechat)
  • Opret ny chat (1:1)
  • Gruppechat (1:n)
  • Audioopkald
  • Videoopkald
  • Chatten
  • Filer
  • Organisationsdiagram
  • Aktivitet
  • Tilføj en fane

Modul 3 – Kalender – møder

  • Opret møde i Teams
  • Opret Teams møde i Outlook
  • Deltage i Teams møde

Modul 4 – Opkald – telefonbog

  • Hurtigopkald
  • Kontakter
  • Historik
  • Telefonsvarer

Modul 5 – Filer

  • Seneste (alle filer i O365)
  • Teams
  • Downloads
  • OneDrive

Modul 6 – Teams

  • Deltag i eller opret et team
  • Opret team
  • Flere indstillinger for team
  • Kanaler
  • Modificer oversigten over teams (vis/skjul, flyt rundt)

Modul 7 – Aktivitet

  • Søg
  • Filtre

Modul 8 – Indstillinger for Teams & Hjælp

  • Status
  • Angiv statusmeddelelse
  • Gemt
  • Indstillinger
  • Søgefeltet øverst
  • Hjælp i teams
  • Support.office.com
Firma
Kontaktperson
Fakturering
Deltagerer: 0

Noter

Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på Segment. Læs hvad vi bruger cookies til her.