Outlook Avanceret

Microsoft Outlook introducere nogle spændende opdateringer: En strømlignet brugerflade, integration med sociale netværker som LinkedIn og Facebook, ny mail- og kalendervisning, og nye værktøjer til oprydning i postkasser. På kurset demonstreres de nye funktioner samt massere af andre funktioner.

Kurset er for dig, som arbejder med Microsoft Outlook version 2019, 2016 eller 2013.

DETALJER

Der vil fra kursets begyndelse blive uddelt kursus materiale, lavet af Segment instruktørerne. Dette materiale er beregnet til at lave opgaver i, til at bruge i selve undervisningen, men er desuden anvendeligt som opslagsværk, skulle man senere få brug for at repetere en problemstilling. Materialet er kursusdeltagerens til at tage med hjem.

Vi lægger vægt på at den pædagogiske formidling er i orden. Det er med forståelse for forskellige udgangspunkter og niveauer undervisningen vil foregå.

Avanceret Outlook gennemgår følgende:

  • Individualisere; oprette nye værktøjslinier, menuer, genvejsknapper.
  • Navigationspanelet, navigation, grupper, og genveje
  • Visninger; overblik over e-mails, kalender, kontaktpersoner, opgaver og noter
  • Prædefinerede visninger
  • Tilpasse og oprette nye visninger efter behov
  • Visninger i andre mapper
  • Anvende kategorier til organisering og sammenkædning af emails
  • Oprette egne kategorier
  • Kategorier til brug for visninger og søgninger
  • Organisering af postkasse
  • Regler
  • Søgninger
  • Kategorier
  • Opfølgningsflag
  • Genbrug af emner
  • Guiden Regler, oprette regler
  • Junk-email-funktionen; undgå uønskede emails
  • Avancerede søgninger
  • Gemme brugerdefineret søgning til senere brug
  • Oprette private mapper og private postkasser. PST-filer
  • Autoarkivering og indstillinger til autoarkivering
  • Oprette Office-dokumenter i Outlook
  • Anbringe Office-dokumenter i Outlook
  • Brug af kontaktpersoner til brevfletning
  • Flette breve, etiketter og konvolutter
  • Importere fra andre filer til Outlook
  • Eksportere Outlook-emner til andre filformater, fx kontaktpersoner
  • Journalen, registrere tidspunkt og tidsforbrug af forskellige opgaver
  • Automatiske journaloptegnelser af e-mails til/fra kontaktpersoner
  • Automatiske journaloptegnelser af Office-dokumenter
  • Manuel journaloptegnelse af opgaver
  • Samarbejdsmuligheder og rettigheder
  • Dele mapper og kalender med andre
  • Åbne andre brugeres mapper og kalendre
  • Stedfortrædere, rettigheder for deling af mapper oa.
  • Offentlige mapper, online-samarbejde
  • Oprette og anbringe emner i offentlige mapper
  • Oprettelse af Outlook skabeloner
Firma
Kontaktperson
Fakturering
Deltagerer: 0

Noter

Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på Segment. Læs hvad vi bruger cookies til her.