KONSULENTER

Konsulentydelser

Segments konsulenter har en stærk teoretisk viden, baseret på mange års undervisning og har solid praktisk erfaring fra løsninger hos kunder i alle typer af virksomheder.

Derudover at alle Segments konsulenter som minimum MCSA certificerede og gerne MCSE certificerede i både on prem løsninger og Cloud løsninger. 

Det betyder, at alle opgaver løses med overblik, sikkerhed og omhu.

Onboarding og Adoption af:
  • Microsoft 365 - design, opsætning af tenant, konfiguration af AD Connect, etablering af Teams og OneDrive er blot nogle af de opgaver som vi løser for vores kunder.
  • Microsoft Office 365 herunder Planner, Powerautomation, Powerapps, Sway, OneNote og Onedrive, er blot af de mange produkter, som vi udfører konsulentopgaver I.
  • Microsoft Teams – erstatningen for det velkendte Skype for Business, hvor chat, fildeling, videokald internt som eksternt, holder til. Lad os rådgive jer om de nye muligheder som dette bringer.
  • Microsoft Exchange Server – Microsoft Exchange Online herunder design, Installation, problemløsning, migration og opgradering står som løste opgaver.  
  • SQL Server - design, Installation, problemløsning og opgradering. Vi arbejder i alle versioner af Microsoft SQL Server. 
  • Windows Server - Active Directory, Hyper-V, network services, design, opgradering og drifts relaterede opgaver. 
  • Windows klienter - Windows 7, Windows 10, Administration, Udruldning og opgradering 
  • System Center Suiten-  System Center Configuration Manager SCCM, System Center Operations Manager SCOM samt System Center Virtual Machine Manager og Intune
  • SharePoint Server – SharePoint Online - Design, Web Parts, Installation, Migrering til SharePoint online
  • Microsoft Office - skabeloner, VBA programmering, Makroer, tilretninger af Microsoft Office Pakken. 
  • Service HUB – En samlet platform der synliggører hele dit IT økosystem, og fortæller dig hvilke aktioner, der skal foretages for at bevare din organisation på højeste niveau. Tag temperaturen på jeres IT infrastruktur og bevar kontinuerligt oveblik af support forespørgsler, alarmer og forslåede for at bevare IT helbredet, og ikke mindst ”on demand recommendet learning”.   
  • Segment tilbyder konsulentassistance på løbende timer, fastprisaftale eller "klippekortskonceptet", hvilket giver vores kunder en særdeles fordelagtig pris.
Kontakt Segment for bestilling af konsulent eller blot for at høre nærmere om, hvordan vi kan assistere.

Vores nummer er 7027 2326 eller mail@segment.dk